lördag 10 november 2018

Min sjukdom - auktioner

Dessa örhängen skulle jag gärna ropa in men nej. Maken vägrar....

Ibland blir jag lite "crazy" och ropar hem saker på auktion. De blir ofta presenter. Men just nu hade jag gärna fått allt själv. Vi får se om jag går vinnande ur någon budgivning. 

Jag är uppvuxen med liknande fåtöljer och älskar den. Maken hatar. Han tycker den är jätteful.

Vi har ett jättevackert ärvt bord men det passar inte i rummet. Ett avlångt som detta skulle vara mycket bättre....

Men va?

En variant på den här lampan från Orrefors hade min farmor. Ping Signe!

Abstrakt konst har jag alltid gillat..

Så fint Malmstensskåp som drog iväg.

Supersnygg tycker jag men har inte plats.

Jag budade ett tag. Helt övertygad om att inte få dem. De var lite väl slitna men hade varit roliga att ha när det kommer gäster.

Kaipiainen...kommer blir dyyyyrt. Och jag gillade inte klockorna helt ärligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar