söndag 18 december 2016

Åhléns julfint

Jag gillar Åhléns. Handlar jag något extra till huset år det oftast härifrån numera. Jag hade lite sömnlöst googlande för mig idag och hittade detta....


För stockningen eller toapapper?

Snygg men för dyr för att vara massproducerad, fanns i många modeller och färger.

Om den finns kvar till rean lär jag köpa några av dessa, antingen i guld eller silver, väldigt fina.

Smäcker och precis så där lagom julig som jag gillar. Jag fick en överdosa av plasttomtar som barn....

Dessa paket finns i flera former och färger, väldigt fina under granen tänker jag.

Jag älskar den gulla färgen här, handdukarna var också väldigt fina. Bra present!

Jag letade just efter en sån här, men hittade inte i butiken. Kanske jag ska beställa på nätet istället?

Väldigt fin mjölkkanna. Älskar att den ser lite slarvig ut. Färgerna är också härliga.

Denna har jag redan önskat mig av barnen.....jag vet INTE vad jag ska ha den till men det kommer jag nog på. Den var tyvärr slut i webshopen så antagligen finns de inte längre, mycket fin iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar