fredag 15 januari 2016

Vårluft


Ser ni svarta stickkontakten högst upp till höger? Sådana vill vi ha! Och kanske en gräsklipparrobot. Min har tröttnat (maken).Ett orangeri kanske jag också behöver???

Idag på årets kallaset dag (för att vara Lovö) möts jag av detta, en inbjudan till Öppet hus i Ulriksdals handelsträdgåd. Precis vad jag behövde för att pigga upp mig. Jag längtar faktiskt. Sist var det så trevligt och nu har jag laddat mentalt för detta. Jag ska speciellt kolla på elektronik (bygger ju), Opinels nya barnknivar som jag tyckte verkade häftiga och sedan trädgård såklart. Vi ska vi anlägga en HELT NY under våren. Sen att få frukost och fika i den vackra miljön, det är lyx för en sådan som jag som är van vid apparatkaffe (som jag såklart aldrig dricker för det smakar illa).

Jag lovar ge er all information och inspiration som möjligen går via en blogg. Snart är VÅREN här!! 


Den här är jag sugen på till barnen. Det är dags nu att de börjar laga sin egen mat. Min duger ju uppenbarligen inte...Visst är den fin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar