söndag 7 augusti 2016

Dörrar på ingång


Rough! Men egentligen är den inte så rå, den är ju superförfinad, lite mekanisk rent av.

Jag fick ett sms: Kan jag leverera personligen i veckan? Svar JA! Våra riktiga dörrar kommer snart, och då skulle jag vilja ha riktigt fina dörrhandtag. Buster & Punch har ett par som jag kikat på ett halvår...kanske ändå....? 

Ni som följer mig på Insta vet att jag surnade till i veckan ang installation av eldstad. En dags jobb för 28800kr, utan arbetet från smeden. Som sagt en person måste tjäna över 60000kr innan skatt för att bekosta detta. Det gör inte jag, på många år. Och jag tycker att det är helt galet att jag ens får en offert på detta hutlösa. En dags arbete!!! VA?

Nå väl, jag ska lugna mig, och skicka ut fler frågor. Men återigen slår det mig att om man vill tjäna pengar, då ska man inte lägga tiden på studier till läkare iallafall. Advokat tror jag på, grävmaskinist eller möjligen plastikkirurg. Men då inte i det allmänas tjänst utan på Strandvägen. Nu är jag lugnare, bloggandet fungerar så, jag agerar ut och sen rinner det av. På tisdag reste jag med en dotter till LONDON!!! Härligt jag ska fota...dörrar tror jag, och buxbom! Älskar sånt!

Tjing!






Kanske jag och dottern hinner förbi....mellan Primark och Victoria´s Secret....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar